• Dit evenement is voorbij.

Aijense Kermis 2018

28 augustus, 2018 | 10:00 - 19:00

Daar zijn we weer, de jaarlijkse Aijense kermis staat weer voor de deur!

Zaterdag 8 en zondag 9 september is er weer kermis in Aijen.
In goed overleg met café ’t Veerhuis, met Hay en Lenie Wijenberg en met Pastoor Janssen, is de kermis weer terug op de vertrouwde plaats: het grasveld bij de kapel. Onze hartelijke dank aan Hay en Lenie voor het belangeloos ter beschikking stellen van hun wei de afgelopen jaren.

Het programma voor dit jaar:

Zaterdag 8 september 19.00 uur: Kermis-mis in de Aijense kapel m.m.v. het Gilde St. Antonius Abt. Aansluitend aan de mis opent pastoor Janssen de kermis en is er koffie met vlaai voor de kerkgangers.

Zondag 9 september:
– 14.00 uur. Kermiszondag: kermis bij de kapel. Kom zondagmiddag gezellig naar de kermis: met o.a. een draaimolen, een snoepkraam èn een nieuwe attractie voor de oudere jeugd. Natuurlijk ook een hapje en drankje!
– 18.00 uur. Prijsuitreiking kleurwedstrijd. Kleurplaat staat op achterzijde van deze nieuwsbrief. De kleurplaten worden ook uitgedeeld op de basisscholen in Bergen. Kleurplaten kunnen zondagmiddag tot 16.45 uur worden ingeleverd bij de snoepkraam.

Maandag 10 september 13.00 uur: Kermistoepen.
Dit evenement vindt zoals altijd plaats in het Veerhuis.

Wij hopen dat u allemaal zaterdag en zondag weer de Aijense vlag uithangt en dat het weer een gezellig weekend wordt waar het dorpsgevoel de boventoon voert!

Met vrolijke kermisgroet,
Stichting Dorpsraad Aijen